Вимушені канікули в Чернігівській ЗОШ І-ІІІ ступені № 20 не пройшли повз учнівського, батьківського та учительського колективів. 22 та 23 січня 2019 року до нас завітали представники організації «Smart-освіта» та запропонували подивиться на життя та проблеми школи з різних боків. Тому в перший день учасники тренінгу були поділені на групи за інтересами: батьки, учні старших класів та учителі. На цих зустрічах розглядались спільні питання, такі як: відносини між учнями, учнями та вчителями, учителями та батьками (відомий освітній трикутник). Учні вносили пропозиції щодо покращення освітнього процесу в школі, створення комфортної атмосфери для здобувачів освіти. Перед батьками і вчителями поставили завдання сформулювати рівень відносин між батьками і вчителями, вчителями і батьками, вчителями і учнями.
Досить цікавими були запропоновані вправи. Майже в ігровій формі (а ми всі – дорослі діти, і любимо гратися) виконувалися завдання. Але не менш цікаво було послухати саме захисти своїх проектів.
Чим цікавляться учні, що хвилює батьків, що готові зробити вчителі – все це було підсумовано на другий день тренінгу, коли ми зібралися всі разом. Було цікаво слідкувати за тим, як висловлюють свою думку старшокласники, як «хворіють» за шкільне життя своїх дітей батьки, як уважно про все це слухають вчителі і намагаються донести до всіх присутніх, що тільки спільними зусиллями можна покращити життя всіх учасників освітнього процесу.
Досить цікавими були запропоновані вправи. Майже в ігровій формі (а ми всі – дорослі діти, і любимо гратися) виконувалися завдання. Але не менш цікаво було послухати саме захисти своїх проектів.
Чим цікавляться учні, що хвилює батьків, що готові зробити вчителі – все це було підсумовано на другий день тренінгу, коли ми зібралися всі разом. Було цікаво слідкувати за тим, як висловлюють свою думку старшокласники, як «хворіють» за шкільне життя своїх дітей батьки, як уважно про все це слухають вчителі і намагаються донести до всіх присутніх, що тільки спільними зусиллями можна покращити життя всіх учасників освітнього процесу.