неділя, 17 лютого 2019 р.

ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ

Сьогодні метод проектів вважається одним із перспективних видів навчання, тому він створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду вирішення реальних проблем з огляду на майбутнє самостійне життя, які проектують у навчанні.
Впровадження методу проектів – це важка, але цікава робота. Для досягнення результатів потрібна значна кількість часу, а також серйозна самостійна робота кожного члена колективу.
Але це все не лякає вчителів початкових класів Катерину Вікторівну Коваленко (3-В) і Інну Іванівну Авраменко (2-В), які вже із самого початку навчання своїх учнів пропонують їм різноманітні проекти. Цієї зими учні 3-В класу працювали над проектом «Моя улюблена іграшка». Діти представили свої проекти у вигляді малюнків з описом, а потім розповідали про них своїм однокласникам.
А ось проекти учнів 2-В класу були присвячені екологічному вихованню та піклуванню про навколишнє середовище, а тому і назви проектів були відповідні: «Збережемо життя ялинці» і «Пташина їдальня». Роботи учнів вражають своїм різномаїттям, креативним підходом до завдання.

Сподіваємось, що така практика в початковій школі допоможе учням працювати і надалі і втілювати свої проекти в життя.